نوشته شده توسط : مجموعه مجاز ویرا تکنو

تعمیر لباسشویی در کرج

تعمیر لباسشویی بوش در کرج

تعمیر لباسشویی بوش در کرج از خدماتی می باشد که توسط مجموعه ویرا تکنو خدمت شما مشتریان عزیز ارائه می گردد. مجموعه ویرا تکنو یکی از تعمرگاه های مجاز و متخصص لباسشویی می باشد که انواع مدل های ماشین لباسشویی را تعمیر می کند و با کلیه مشکلاتی که ممکن است بریا ماشین لباسشویی به وجود آید آشنایی کامل دارد از این جهت بهترین خدمات را در این حیطهمی تواند ارائه دهد. ماشین‌های لباسشویی ها با توجه به فناوری مورد استفاده در آن‌ها عموماً به دو مدل تقسیم‌بندی می‌شوند. در مدل قدیمی‌تر، درب ماشین از بالا باز می‌شد و البته امروزه نیز برندهایی از این مدل در بازار موجود است. در مدل‌های جدیدتر، درب دستگاه در قسمت جلویی است و محور مرکزی دیگ موازی با سطح زمین است. به طور متوسط صرف‌نظر از برند و نام تجاری ماشین‌های لباسشویی، عمر مفید این دستگاه حدود 15 سال است. البته این عمر مفید برای استفاده معمولی از این دستگاه تخمین زده شده است و در صورتی که استفاده طولانی‌تر و یا به دفعات بیشتر صورت گیرد، عمر دستگاه کمتر خواهد شد. سرویس منظم ماشین لباسشویی و نگهداری مناسب آن می‌تواند عمر مفید آن را افزایش دهد.



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجموعه مجاز ویرا تکنو

فروش قطعات لباسشویی

فروش میکروسوئیچ لباسشویی در کرج

فروش میکروسوئیچ لباسشویی در کرج توسط فروشگاه بزرگ و معتبر قطعات ماشین لباسشویی ویرا تکنو صورت می پذیرد زمانی که میکروسوئیچ ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده باشد و نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد در هر دو زمینه مجموعه ویرا تکنو می تواند شما را کمک کند. شرکت ویرا تکنو ارائه دهنده انواع قطعات ماشین لباسشویی با کیفیت بالا و قیمت ارزنده می باشد. میکروسوئیچ درب لباسشویی یکی از مهم ترین بخش ها در ماشین لباسشویی است. مهم ترین علت قفل نشدن درب لباسشویی، خراب شدن میکروسوئیچ درب لباسشویی است که اصطلاحا با نام قفل درب ماشین لباسشویی نیز شناخته می شود. وظیفه اصلی و مهم میکروسوئیچ اطمینان از بسته شدن درب ماشین لباسشویی برای شروع فرآیند شستشو می باشد. 



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجموعه مجاز ویرا تکنو

تعمیر لباسشویی در کرج

تعمیر لباسشویی در کرج توسط مجموعه ویرا تکنو همراه با تکنسین های حرفه ای و متخصص انجام می شود. ماشین لباسشویی ویژگی های متنوعی داشته که از آن میان میتوان انواع برنامه های شستشو، برنامه های ضد عفونی کننده و انواع تکنولوژی های ماشین لباسشویی را نام برد.همانند رنگ و طرح، قابلیت های لباسشویی ها نیز امروزه بسیار متنوع اند. اگرچه برند ها و مدل های متفاوت هرکدام قابلیت های مخصوص به خود را نیز دارند، اما ما در اینجا تعدادی از این قابلیت ها را برای آشنایی بیشتر شما، عنوان کرده ایم.تعمیر لباسشویی در کرج را به ما در ویرا تکنو بسپارید. تعمیرگاه تخصصی و مجاز ویرا تکنو قابل اعتماد ترین پیشنهاد را برای تعمیر ماشین لباسشویی  را در نظر دارد گروه ویرا تکنو با در اختیار داشتن تکنسین های با دانش فنی و تجربه بالا در تعمیرات لباسشویی در سراسر شهر البرز بهترین خدمات را همراه با گارانتی شش ماهه تعمیرات ارائه می دهد. 



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()